Naar het Ibis hotel - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Aad Hemert - WaarBenJij.nu Naar het Ibis hotel - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Aad Hemert - WaarBenJij.nu

Naar het Ibis hotel

Door: Aad

Blijf op de hoogte en volg Aad

28 Juni 2016 | Hong Kong, Sham Wan Tsuen

De Vakantie is begonnen.
Morgen vertrekken we richting Melbourne met een tussenstop van 4 uur in Hong Kong.
Vandaag vertrekken we richting het Ibis hotel voor 1 nacht dat vinden we alle 3 erg relaxed.
We hebben dit keer een Taxi besteld bij Easy Taxi.
Persoonlijk zou ik dit niemand aanraden.
Om 15:00 uur komt de taxi voorrijden, een oude Ford Mondeo met 1.2 miljoen kilometers op de teller. Hij helpt niet met de koffers.
De Taxichauffeur gaat op zijn telefoon met kabels de tomtom instaleren wat er erg onprofesioneel uitzag.
Als we wegrijden vraagt de zeer onfrisse chauffeur, waar ik zijn afkomst overgens niet van kan achterhalen, of we via Den Haag of Utrecht moeten rijden.
Ik heb geen zin in een gesprek met hem.
Als we 20 minuten onderweg zijn vraagt chauffeur Abdoel waar naartoe jij gaan?
Ik zeg m dat we op visite gaan bij mijn vader in Melbourne omdat hij is gebeten door een oeroeboeroe mug, of vlieg daar zijn ze nog niet achter vertel ik m.
Jolanda, kon je opvegen op de achterbank en Abdoel heeft de volgende 40 minuten niets meer aan mij gevraagd.
Om 16:00 uur komen we aan bij het zelfde Ibis hotel van 15 December jl. toen ging de reis naar Florida.
De gang naar onze kamer ziet eruit als een Jailhouse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aad

Sinds 2010 zijn we ondeweg 2010 Florida 2011 Californie 2012 Denver 2013 canada Alaska 2014 Costa Rica 2015 Miami Nashville Memphis Nw Orleans

Actief sinds 21 Juni 2016
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 1487

Voorgaande reizen:

29 Juni 2016 - 12 Augustus 2016

Australië 2016

Landen bezocht: