Op naar Hong Kong - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Aad Hemert - WaarBenJij.nu Op naar Hong Kong - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Aad Hemert - WaarBenJij.nu

Op naar Hong Kong

Door: Aad

Blijf op de hoogte en volg Aad

29 Juni 2016 | Hong Kong, Sham Wan Tsuen

Na een onrustige nacht pakken we allemaal een douchie en na het ontbijt komt de shuttle bus ons ophalen. De chauffeur van de Antillen is over actief en doet een one man show act.
Draait zijn eigen muziek en zegt dat als we het niet mooi vinden, wij hem mogen slaan. Alles wat achterblijft in de bus zet hij op marktplaats zegt hij nog voor we uitstappen.
Het inchecken verloopt voorspoedig.
Wel veel security ivm de aanslag deze ochtend in Ankara.
Via G5 gaan we aan board, de bediening in het vliegtuig is prima. We kunnen a la card eten maar de helft is niet meer beschikbaar.
Het haagen-das ijsje was zo hard dat het als moordwapen door kon.
Na het eten moeten alle luikjes dicht, licht gaat uit. Het is inmiddels 16:00 uur, in Melbourne is het 24:00 uur dus het leek me slim om t ritme al een beetje aan te nemen zzzzzzz
Aangekomen in HongKong.
We halen wat te eten om de 4 uurtjes door te komen, straks door naar Melbourne.

Aad

Sinds 2010 zijn we ondeweg 2010 Florida 2011 Californie 2012 Denver 2013 canada Alaska 2014 Costa Rica 2015 Miami Nashville Memphis Nw Orleans

Actief sinds 21 Juni 2016